Załącznik do zarządzenia Nr 91/2021
Wójta Gminy Łopiennik Górny
z dnia 7 grudnia 2021 r.
Wójt Gminy Łopiennik Górny ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. organizacyjnych i obsługi biurowej organów Gminy
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Łopiennik Górny
Łopiennik Nadrzeczny 3A
22-351 Łopiennik Górny
2. Określenie stanowiska pracy:
Nazwa stanowiska pracy:
stanowisko urzędnicze ds. organizacyjnych i obsługi biurowej organów Gminy
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wymiar etatu: 1/1 etat
Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń/luty 2022 roku
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem pracy:
Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) wykształcenie wyższe;
4) staż pracy: minimum 1 rok;
5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
6) nieposzlakowana opinia;
7) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku pracownika ds. organizacyjnych i obsługi biurowej organów Gminy.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów w tym:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego ustawy,
- Prawo zamówień publicznych,
- ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych,
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie „Zasad techniki prawodawczej”,
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
2) umiejętność interpretacji i praktycznego stosowania przepisów prawnych;
3) umiejętność analizy i sporządzania pism urzędowych, sprawozdań, informacji;
4) znajomość programów komputerowych Windows, Office, obsługi poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych;
5) zdolności organizacyjne, dokładność, komunikatywność, odporność na stres.
4. Zakres zadań na stanowisku:
1) w zakresie prowadzenia kancelarii Urzędu:
a) prowadzenie kancelarii Urzędu w tym: obsługa interesantów, przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, obsługa centrali telefonicznej,
b) prowadzenie rejestrów w tym: skarg, wniosków, petycji, informacji publicznej, interpelacji, pieczęci, korespondencji i innych,
c) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych;
2) w zakresie obsługi organizacyjno-technicznej organów Gminy:
a) obsługa kancelaryjna Rady Gminy w tym: przygotowywanie materiałów, protokołowanie na sesji i komisjach, organizacja posiedzeń Rady i Komisji RG oraz innych spotkań,
b) prowadzenie rejestrów i zbiorów uchwał, wniosków, opinii Rady i Komisji RG oraz protokołów z sesji i posiedzeń,
c) prowadzenie rejestru interpelacji,
d) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta,
e) prowadzenie zbiorów dostępnych do powszechnego wglądu w siedzibie Urzędu,
f) zadania w zakresie obsługi jednostek pomocniczych;
3) w zakresie spraw pracowniczych:
a) prowadzenie spraw związanych z ewidencją czasu pracy pracowników w tym list obecności, ewidencji urlopów, rozliczenia czasu pracy, rejestru badań lekarskich,
b) prowadzenie spraw BHP w tym: ewidencji odzieży ochronnej dla pracowników obsługi,
4) prowadzenie archiwum Urzędu;
5) w zakresie obsługi administracyjno – gospodarczej:
a) planowanie i organizacja zaopatrzenia materiałowo – technicznego w środki trwałe, materiały biurowe i kancelaryjne, środki BHP;
b) planowanie i organizacja zaopatrzenia posiedzeń, spotkań i konferencji.
5.Informacja o warunkach pracy:
1) praca w siedzibie Urzędu Gminy Łopiennik Górny (Łopiennik Nadrzeczny 3A; 22-351 Łopiennik Górny pomieszczenia dostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnością),
2) praca o charakterze administracyjno-biurowym, przy komputerze powyżej
4 godzin dziennie.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w Urzędzie Gminy Łopiennik Górny, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
2) życiorys zawodowy/CV zawierający numer telefonu i adres email, opatrzony własnoręcznym podpisem;
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4) kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach;
5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
6) oświadczenie kandydata o:
- niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
8) klauzula informacyjna RODO wraz oświadczeniem dotyczącym zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Uwaga:
Treść składanych przez kandydatów oświadczeń musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze można skorzystać z załączonych wzorów.
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone własnoręcznym podpisem przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
8. Miejsce i termin składania dokumentów:
1) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Łopiennik Górny lub przesłać na adres Urzędu – Łopiennik Nadrzeczny 3A; 22-351 Łopiennik Górny w terminie do dnia 20 grudnia 2021 r. do godz. 12:00. Na kopercie należy umieścić informację „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. organizacyjnych i obsługi biurowej organów Gminy”;
2) dla ofert wysłanych pocztą, za datę doręczenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Łopiennik Górny;
3) oferty, które wpłyną po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze, nie będą rozpatrywane.
9. Dodatkowe informacje:
1) postępowanie rekrutacyjne prowadzi Komisja Rekrutacyjna;
2) Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi nabór w dwóch etapach: pierwszy etap – analiza formalna i merytoryczna dokumentów; drugi etap – merytoryczna ocena kandydatów, która będzie składać się z rozmowy kwalifikacyjnej;
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łopiennik Górny https://uglopiennikgorny.bip.e-zeto.eu/ , oraz na tablicy informacyjnej;
4) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łopiennik Górny oraz na tablicy informacyjnej.
5) wybrany w wyniku rekrutacji kandydat będzie zobowiązany do przedstawienia aktualnego „Zapytania o udzielnie informacji o osobie” z Kartoteki Karnej Krajowego Rejestru Karnego;
6) oferty, które nie spełnią wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu, można będzie odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Łopiennik Górny – sekretariat w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru tj. od dnia zamieszczenia informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy
Łopiennik Górny;
7) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy); w czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika;
8) przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru;
Osoba do kontaktu - Monika Zaj nr tel. 82 577 31 23 lub 82 577 30 04 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej adres: urzad@lopiennikgorny.pl
Załączniki do pobrania:
2) klauzula informacyjna RODO wraz z oświadczeniem dotyczącym zgody na przetwarzanie danych osobowych.
(-) Artur Sawa
WÓJT